fbpx

BEST PILLOW MALAYSIA ( BANTAL DAG TERBAIK DI MALAYSIA ) , BANTAL HOTEL 7 BINTANG , BANTAL MALAYSIA , BANTAL IMPIAN SELURUH MALAYSIA

Hashtag : #TidurNyenyak #deepsleep #pakartidur #tidur #dasabdulglobal #bantalhotel #bantaldag #usahawandag #dag #dagpillow #dropshipdag #zeromodal #teamdag #hotel7bintang #mudahnyaberniagabersamaDAG #DAGbringComfortHome #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Sakit Leher Tersalah Bantal? Jom Lihat Sebabnya

“Aduh sakitnya leher ni… tak kan lah tersalah bantal, bantal baru je beli semalam”.

Haaa itulah yang berlaku sekiranya anda tersalah memilih bantal yang sesuai untuk anda. Malah kesilapan itu juga akan menyebabkan sakit belakang, kepala dan tersalah urat.

Jom lihat sama ada anda buat ke tak kesilapan dalam memilih bantal.

Beli bantal sebab murah

Ramai orang yang kat luar sana yang selalu buat kesilapan ini. Anda mungkin fikir yang anda boleh selamatkan duit anda tapi belum tentu anda mampu selamatkan kesihatan anda. Bantal yang murah selalunya mempunyai kualiti yang rendah yang mana produk tersebut tidak mementingkan keselamatan pengguna. Tiada yang lagi mahal nilai selain dari kesihatan dan keselesaan.

Pilih bantal sebab orang pilih

Perasan atau tak yang kebanyakan orang bertindak atau mengambil keputusan disebabkan oleh mereka dipengaruhi oleh keputusan orang lain. Atau senang cerita anda tak tahu pun sebab kenapa anda beli bantal.

Anda beli bantal sebab jiran, rakan atau artis kegemaran anda pakai bantal yang sama. Adakah itu suatu tindakan yang betul? Kalau anda yang membeli anda berhak untuk tentukan yang mana bantal yang terbaik dan sesuai untuk anda.

Tak tahu kesesuaian bantal

Setiap orang mempunyai jenis dan tahap keselesaan masing-masing. Keselesaan adalah suatu yang subjektif. Anda seharusnya kenal dan tahu bantal yang mana menjadi pilhan dan kesesuaian anda.

Seperti bantal DAG sendiri, kami mempunyai pelbagai jenis bantal untuk menepati cita rasa anda untuk tidur nyenyak.Salah memilih bantal menyebabkan anda tak selesa dan lebih teruk lagi tengkuk dan kepala anda akan sakit dan sukar tidur malam.

Tak tahu tentang bantal

Kesilapan ini memang rata-rata orang pandang enteng sedangkan pengetahuan tentang bantal tetap penting untuk anda tahu. Anda perlu tahu ketahanannya, kualiti, cara nak pakai dan sebagainya. Kalau tahap ketahanan bantal hanya 6 bulan, anda perlu bersedia untuk tukar bantal.

Jangan pula anda tetap pakai bantal yang sama berbulan –bulan bertahun-tahun.

Tak tahu kelebihan bantal

Setiap bantal yang beli mesti ada kebaikan dan keburukan. Anda perlu tahu setiap kelebihan bantal yang anda beli supaya anda rasa berbaloi dengan modal yang anda keluarkan.

Seperti bantal hotel DAG sendiri mempunyai kelebihan iaitu boleh dibasuh, tidak berdebu dan anti alergik dan 100% kualiti bantal hotel.

Bagi membantu anda mendapatkan tidur yang berkualiti, kami menyarankan anda menggunakan bantal King yang direka khas untuk memberi anda keselesaan yang sempurna dengan menggunakan fiber yang paling best iaitu mikrogel (100x lebih halus daripada polister-polister yang lain).

Sesuai untuk anda yang inginkan tidur seperti diatas bantal jenis bulu itik.

Paling penting , bantal akan sentiasa kekal kepada bentuk yang asal.

Hubungi reseller DAG terdekat anda untuk keterangan lanjut dan dapatkan produk DAG dengan harga promosi sekarang!

Untuk bantuan dan keterangan lanjut boleh hubungi team DAG HQ.

 

Apa Pendapat Anda? Sila tinggalkan komen di bawah ini

Facebook Comments

Hashtag : #TidurNyenyak #deepsleep #pakartidur #tidur #dasabdulglobal #bantalhotel #bantaldag #usahawandag #dag #dagpillow #dropshipdag #zeromodal #teamdag #hotel7bintang #mudahnyaberniagabersamaDAG #DAGbringComfortHome #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share this post with your friends

Penat Jalan, Singgah Lepak Di Booth DAG

Pameran Pertanian, Hortikultur dan Agropelancongan Malaysia (MAHA) 2022 mula membuka tirai bermula 4 Ogos lalu menerima sambutan yang amat menggalakkan. Pameran dwitahunan yang kali terakhir

Sila masukan Alamat Emel anda serta nama anda untuk kami info Blog kami terkini di emel anda.

DAG menjadi Jenama Top di Asia dalam produk kelengkapan tidur berkualiti hotel taraf antarabangsa.

Since 2016 - 2022 © Das Abdul Global Sdn. Bhd. All Rights Reserved