fbpx

BEST PILLOW MALAYSIA ( BANTAL DAG TERBAIK DI MALAYSIA ) , BANTAL HOTEL 7 BINTANG , BANTAL MALAYSIA , BANTAL IMPIAN SELURUH MALAYSIA

Hashtag : #TidurNyenyak #deepsleep #pakartidur #tidur #dasabdulglobal #bantalhotel #bantaldag #usahawandag #dag #dagpillow #dropshipdag #zeromodal #teamdag #hotel7bintang #mudahnyaberniagabersamaDAG #DAGbringComfortHome #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Meriahkan Malam Raya Anda Dengan 5 Aktiviti Ini

Yeayyy esok raya!

Kemeriahan hari raya pada tahun ini pasti berbeza dengan sebelum ini. Suara anak- anak kecil menjerit menambah lagi suasana indah di hari raya.

Apa pun jom kita checkout aktiviti best malam raya!

1. Takbir Raya

Takbir hari raya adalah amalan sunat yang disyariatkan apabila terbenamnya matahari pada malam raya, iaitu bermula masuk waktu Maghrib 1 Syawal sehinggalah ke takbiratulihram bagi solat Aidilfitri. Perbanyakkanlah takbir sepanjang malam itu.

2. Kemas Rumah

Persiapan kali ini mungkin berbeza dengan tahun sebelum ini. Yelah adik beradik semua berkumpul bersama, meriahnya tidak terkira.

Pasang langsir, kemas rumah, kemas halaman rumah dan pelbagai lagi aktiviti boleh dibuat bersama.

3. Persiapan Makanan dan Pakaian

Biasanya kaum ibu akan mula membuat persiapan untuk makan di pagi Aidilfitri – bermula malam sehingga pagi.

Merewang sambil bersembang, haaa kan semua balik kampung. Dah lama kat adapur tu, jangan pula lupa masukkan kuih raya dalam balang ye.

Oppsss baju raya dah gosok ke?

4. Bermain Bunga Api

Kemeriahan malam raya lebih dirasai dengan dentuman mercun dan nyalaan bunga api yang dimain ketika ini. Bukan sahaja kanak kanak yang bermain malah kaum bapa dan mereka yang dewasa pun pasti akan main bersama! Pasti bingit tetapi itulah yang akan memeriahkan lagi suasana malam raya!

5. Bakar Lemang Woiii

Haa ini adalah aktiviti paling best! Sambil tengok gelagat anak-anak main bunga api, kaum ibu pula di dapur dan kaum ayah semestinya bakar lemang!

Biasanya bakar lemang ni mengambil masa yang lama untuk disiapkan namun begitu bila bekerja secara beramai-ramai ni terasa seperti sekejap je. Indahnya raya!

Kami di DAG juga mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua muslimin dan muslimat di seluruh dunia.

Anda pulang dengan tenang, raya selesa bersama DAG.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Sila tinggalkan komen di bawah ini

Facebook Comments

Hashtag : #TidurNyenyak #deepsleep #pakartidur #tidur #dasabdulglobal #bantalhotel #bantaldag #usahawandag #dag #dagpillow #dropshipdag #zeromodal #teamdag #hotel7bintang #mudahnyaberniagabersamaDAG #DAGbringComfortHome #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share this post with your friends

Pay Day Special Hadiah Untuk Anda!

Anda sedang mencari set comforter berkualiti tinggi dengan harga super duper murah??? Inilah peluang anda untuk menyerlahkan lagi sisi kamar tidur anda dengan comforter 700

Lebih Besar Lebih Banyak Serap Air!

Lebih besar lebih banyak boleh serap air! Haaa ramai yang mencari-cari tuala yang besar dan berkualiti tinggi kan. Disebabkan itu DAG tampil mengeluarkan tuala terbaharu

Peluk Bantal Sumbang Kesihatan Yang Baik

Jika anda seorang yang suka tidur memeluk bantal, ia bukan sahaja menjadikan tidur kita lebih selesa. Bersyukurlah kerana ia memberi impak yang baik kepada kesihatan

Sila masukan Alamat Emel anda serta nama anda untuk kami info Blog kami terkini di emel anda.

Produk

Reseller

Hubungi

DAG menjadi Jenama Top di Asia dalam produk kelengkapan tidur berkualiti hotel taraf antarabangsa.

Since 2016 - 2021 © Das Abdul Global Sdn. Bhd. All Rights Reserved