fbpx
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Khas Kepada Bakal Pengantin – Jangan Musnahkan Kemanisan Malam Pertama Perkahwinan Anda Kerana Satu Perkara Ini

Khas Kepada Bakal Pengantin – Jangan Musnahkan Kemanisan Malam Pertama Perkahwinan Anda Kerana Satu Perkara Ini


Hai bakal pengantin, selamat pengantin baru dari DAG®. Sebagai raja sehari, kita rasa kita nak beri yang terbaik untuk pasangan kita. Kita rasa perkahwinan ini suatu kenangan indah yang akan kekal abadi. Tapi malangnya, anda sendiri yang menghancurkan kenangan indah malam pertama anda jika anda tidak peduli pun tentang suatu perkara ini.

Sebagai bakal raja sehari, memang penat dengan persediaan perkahwinan sehingga tiada masa nak fikir dan beli benda yang remeh temeh sedangkan benda yang remeh temeh inilah yang menentukan sama ada sempurna atau tak majlis dan moment perkahwinan anda. . Menjelang hari perkahwinan memang sangat menakutkan kerana setiap inci sudut akan dinilai oleh tetamu dan keluarga mertua.

Lebih menakutkan apabila kita dinilai oleh pasangan kita sendiri pada pada malam pertama. Disitu lah akan terbongkar segalanya sifat peribadi kita selama ni sama ada yang baik atau yang buruk. Tapi amaran kerana mengikut kajian manusia lebih focus kepada perkara yang buruk dahulu.Malang lah anda jika pasangan anda mula memberikan tanggapan yang buruk tentang anda.

Itu menghancurkan malam pertama anda Bersama si dia.  Inilah perkara yang sering dilupakan oleh bakal pengantin yang menyebabkan malam pertama mereka musnah iaitu bantal. Anda mungkin rasa benda ini remeh dan hal kecil tapi hakikatnya ini jugak menghancurkan mood indah si darah manis pada malam pertama. Apa perasan bila si dia dapat tahu bantal yang digunakan bertompok dan berbau walaupun anda dah spray minyak wangi. Mesti pasangan anda merasakan anda seorang yang pengotor dan lebih teruk jika dia mula rasa menyesal berkahwin dan mendapat pasangan yang pengotor.

Apakah perasaan anda jika perkara tersebut berlaku??? . Mana anda hendak letak muka jika pasangan anda mula memberitahu mertua anda siapa anda yang sebenar. So, jangan pernah fikir remeh dengan perkara remeh. Dah la duit banyak habis belanja perkahwinan kn? . Nak lagi jimat? Cubalah cari bantal hotel DAG sebab bantal ini boleh dibasuh. Bolehlah anda pakai lama lepas ni. Kan jimat tu? So tak ada lah anda nak malu dengan pasangan anda. Baru lah malam pertama dan setiap malam anda seperti berada di hotel 5 bintang.


Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Khas Kepada Bakal Pengantin – Jangan Musnahkan Kemanisan Malam Pertama Perkahwinan Anda Kerana Satu Perkara Ini

Facebook Comments

Hashtag : #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share this post with your friends

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Sila masukan Alamat Emel anda serta nama anda untuk kami info Blog kami terkini di emel anda.

Produk

Reseller

Hubungi

2019 © Das Abdul Global Sdn. Bhd. All Rights Reserved