fbpx

BEST PILLOW MALAYSIA ( BANTAL DAG TERBAIK DI MALAYSIA ) , BANTAL HOTEL 7 BINTANG , BANTAL MALAYSIA , BANTAL IMPIAN SELURUH MALAYSIA

Hashtag : #TidurNyenyak #deepsleep #pakartidur #tidur #dasabdulglobal #bantalhotel #bantaldag #usahawandag #dag #dagpillow #dropshipdag #zeromodal #teamdag #hotel7bintang #mudahnyaberniagabersamaDAG #DAGbringComfortHome #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Ini Sebab Suri Rumah Perlu Ada Income Sendiri

Bermula sejak tahun 2016, DAG kini menjadi antara pelopor utama dalam industri keperluan bilik tidur di Malaysia.

Tak hairan lah jika anda selalu ternampak papan iklan atau billboard disepanjang lebuh raya.

Pelbagai produk yang ditawarkan selain bantal, comforter, tuala dan keperluan bilik tidur yang lain.

Selain margin keuntungan yang besar, anda juga berpeluang untuk mengubah status kewangan anda dengan menyertai DAG sebagai ejen.

Nak tahu apa lagi sebabnya?

1. Ada income sendiri

Selain untuk menambah pendapatan keluarga, ramai diantara reseller DAG adalah dalam kalangan suri rumah.

Mereka pada asalnya hanya ingin membantu suami dengan menambah pendapatan tapi akhirnya bisnes DAG bukan hanya membantu malah memberi pendapatan sendiri kepada mereka.

Kak Yah misalnya yang sebelum ini adalah suri rumah mampu membuat jualan sehingga beratus ribu ringgit dengan hanya jual bantal je.

2. Dapat penuhi keperluan anak-anak

Secara tidak langsung dengan adanya pendapatan sendiri, andajuga berjaya memenuhi keperluan keluarga tanpa bantuan suami. Hebat kan?

Inilah masanya anda ubah kehidupan dan status kewangan anda!

3. Penuhi keperluan sendiri

Bukan hanya keperluan tetapi kehendak diri sendiri juga dapat dipenuhi dengan menggunakan duit keuntungan hasil daripada jualan bantal.

Nak beli peti ais besar? Takde masalah! Hanya dengan jual bantal je.

4. Ada simpanan sendiri

Simpanan tabung kecemasan memberi banyak maanfaat khususnya ketika anda dilanda perkara yang tidak diingini di depan hari.

Hasil daripada jualan bantal, sedikit sebanyak mampu memberi kelegaan kepada anda ketika ‘susah’.

5. Beri duit belanja kepada mak ayah

Kalau sebelum ini kebanyakan daripada kita tidak mampu tetapi memberi duit belanja kepada mak ayah, tapi menerusi bisnes DAG kami yakin anda mampu melihat senyuman kebahagian di wajah orang tua anda.

6. Bina profile perniagaan sendiri

Bermula dengan “hanya menjual” tidak mustahil anda mampu membina legasi perniagaan anda sendiri.

Daripada online kepada ‘physical store’. Semuanya tidak mustahil!

7. Banggakan keluarga

Bukan hanya menjual, kami gerenti anda berpeluang melangsaikan hutang dan komitmen. Bukan hanya omong kosong tetapi ramai yang dah buktikan mereka berjaya dengan DAG.

Inilah masa dan peluang untuk anda buktikan kepada keluarga anda mampu membanggakan mereka.

Nak tambah income? Sertai DAG sekarang!

Ayuh sertai program dropship kami segera dan kami akan bantu capai impian anda!

Jom mulakan bisnes pertama korang dgn DAG, daftar sekarang dan anda mungkin usahawan jutawan yang kami cari.

 

Apa Pendapat Anda? Sila tinggalkan komen di bawah ini

Facebook Comments

Hashtag : #TidurNyenyak #deepsleep #pakartidur #tidur #dasabdulglobal #bantalhotel #bantaldag #usahawandag #dag #dagpillow #dropshipdag #zeromodal #teamdag #hotel7bintang #mudahnyaberniagabersamaDAG #DAGbringComfortHome #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share this post with your friends

Pay Day Special Hadiah Untuk Anda!

Anda sedang mencari set comforter berkualiti tinggi dengan harga super duper murah??? Inilah peluang anda untuk menyerlahkan lagi sisi kamar tidur anda dengan comforter 700

Lebih Besar Lebih Banyak Serap Air!

Lebih besar lebih banyak boleh serap air! Haaa ramai yang mencari-cari tuala yang besar dan berkualiti tinggi kan. Disebabkan itu DAG tampil mengeluarkan tuala terbaharu

Peluk Bantal Sumbang Kesihatan Yang Baik

Jika anda seorang yang suka tidur memeluk bantal, ia bukan sahaja menjadikan tidur kita lebih selesa. Bersyukurlah kerana ia memberi impak yang baik kepada kesihatan

Sila masukan Alamat Emel anda serta nama anda untuk kami info Blog kami terkini di emel anda.

Produk

Reseller

Hubungi

DAG menjadi Jenama Top di Asia dalam produk kelengkapan tidur berkualiti hotel taraf antarabangsa.

Since 2016 - 2021 © Das Abdul Global Sdn. Bhd. All Rights Reserved