BISNES CARA CBS JADI TUMPUAN

Ramai sebenarnya antara kita yang mempunyai minat dalam bidang perniagaan. Tak kisah la secara kecil mahupun besar jika ianya mendatangkan keuntungan semestinya semakin ramai yang menceburi bidang ini. Ada yang berpendapat lokasi strategik bersama kedai mahupun restoran amatlah penting kerana ia menentukan kejayaan sesuatu perniagaan. Benarkah? Pun begitu, berlainan pula dengan situasi yang dihadapi sekarang, […]

RAHSIA SURI RUMAH INI BERJAYA, DIBONGKARKAN

“Selepas saksikan video ni, air mata saya mengalir, Saya pun nak jadi macam WANITA ni”. Kalau anda nak tahu, jom saksikan video di bawah… “Orang kata belajar tinggi-tinggi tapi duduk rumah tak ada kerja, walaupun kita suri rumah, tapi rasa ralat jika tak ada pendapatan sendiri, bila buat bisnes ni kita boleh juga berjaya macam […]

MENYESAL SAYA BELI BANTAL DAG

“Silap saya juga sebab tak tengok dan teliti betul-betul bantal DAG yang saya minat tu, patut la bila dah sampai rumah, dah guna saya tengok kualitinya tak sama macam saya nak, bila saya tengok dekat Facebook, Betul la! bantal saya beli tu bukan bantal DAG”- pengguna Tajuk “MENYESAL SAYA BELI BANTAL DAG…” sebenarnya dikaitkan dengan […]

WANITA INI BERJAYA BUKTIKAN KUASA DROPSHIP

  Mulut tempayan boleh ditutup tapi mulut manusia ni bukan semudah tu kita nak tutup. Sering kali kita dengar pepatah tak diiktiraf yang dicipta sendiri oleh persatuan mulut-mulut tak berlesen ‘ Tak payah la nak buat dua kerja nanti kau penat, suami kan ketua keluarga pandai la dia urus bagi nafkah semua’ atau ‘Alahai kalau […]