fbpx

BEST PILLOW MALAYSIA ( BANTAL DAG TERBAIK DI MALAYSIA ) , BANTAL HOTEL 7 BINTANG , BANTAL MALAYSIA , BANTAL IMPIAN SELURUH MALAYSIA

Hashtag : #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Bantal Sebagai Hadiah? Why Not

Tak tahu nak bagi hadiah apa bila tiba ulang tahun yang tersayang? Jangan bimbang.. dengan DAG semua boleh jadi!

Begitu juga dengan hadiah perkahwinan. Selalunya set periuk, pinggan mangkuk yang menjadi pilihan.. sampaikan dah tak ada idea nak bagi pinggan jenis apa kan?

Haaa situasi itu biasa berlaku terutamanya apabila melibatkan hari istimewa bagi seseorang yang rapat dengan kita.

Nak tahu idea baru? Bantal adalah satu pilihan tepat!

Haa mungkin ramai yang menganggap produk keluaran DAG hanya berpandukan kelengkapan bilik tidur sahaja.

Bagaimanapun tahukah anda, dengan produk-produk DAG anda boleh jadikan hadiah untuk yang tersayang?

Bantal ni nampak macam biasa je dan bukan keperluan bagi individu tetapi pernahkah kita terfikir bahawa setiap manusia perlukan bantal setiap hari?

Disebabkan itu pemilihan bantal yang tepat perlu dititikberatkan untuk keselesaan individu. Haa ini kita cerita lain masa.

Berbalik kepada idea bantal sebagai hadiah, perkara ini bukanlah sesuatu yang baharu malah menjadi trend masa kini.

Nak tahu macam mana caranya, jom kita lihat kreativiti yang dihasilkan usahawan kami.

 

Untuk idea dan rujukan pelbagai barangan DAG, anda boleh layari laman Instagram @testimoni.dag

Apa Pendapat Anda? Sila tinggalkan komen di bawah ini

Facebook Comments

Promosi Terkini !!

Apa Pendapat Anda? Sila tinggalkan komen di bawah ini

Facebook Comments

Hashtag : #bantalhotel #bantaldag #dasabdulglobal #usahawandag #bestpillow #kisahssahwanDAG #dag ##kerjayanDAG #tipsUsahawanDAG #Insomnia #tipspenjagaanBANTAL #kesihatanTIDUR #bantal #pillow

Share this post with your friends

Anak Kerap Selsema kerana bantal

Ibu mana yang tidak risau bila anak kerap sangat selsema, tak kan lah kanak-kanak pun boleh dapat resdung? Tambah lagi di zaman Covid-19 ni, kalau

Sila masukan Alamat Emel anda serta nama anda untuk kami info Blog kami terkini di emel anda.

Produk

Reseller

Hubungi

DAG menjadi Jenama Top di Asia dalam produk kelengkapan tidur berkualiti hotel taraf antarabangsa.

Since 2016 - 2021 © Das Abdul Global Sdn. Bhd. All Rights Reserved

0

Join Us in Telegram " ZERO MODAL DAG "